Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 31 januari 2013

Inskolning!

Idag va jag me knorris på dagis minsann! Jag har haft hemstudier, så jag såg helt enkelt till o lägga dem på andra tider på dygnet (typ from nu o halva natten framöver..)! Mycket smidigt att vara student ibland! 
I alla fall.. De gick jättebra! Visst går han helst till mig om jag e i rummet.. (tack gode gud för de) Men vid ett tillfälle gick alla iväg, utom jag o en dagisfröken.. Då va de i rummet brevid i säkert en halvtimme o han sa inte ett lesset ljud! Såååå skönt!
Dehär me dagge kommer min lille baron fixa galant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar