Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 1 februari 2013

Freeedag!

De va längesen man va såhär glad över att få fredag!
Dendär skolan tar minsann på krafterna!
O så längtar jag så otroligt mycke efter min FAMILJ! Vi som inte brukar va ifrån varandra i mer än sekunder typ, har nu vart splittrade i två veckor! Jag i skolan på förmiddagen o stor-älsklingen på jobbet på eftermiddagen.. O så e de så mycke me dessa hus fram o tillbaka nu.. O lill-tjockis har börjat dagis! O sover på nätterna gör vi inte..
Nä, jag älskar denna fredag, för imorn ska jag äntligen få va me HELA min familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar