Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 18 november 2012

Varsel...

I fredags fick vi höra rykten om att det ska varslas 350 pers på älsklingens jobb, GKN aerospace som de så fint heter nu för tiden..
Senare på kvällen hade ryktet spridits till TV4-nyheterna..
Det verkar vara sanna rykten med andra ord!
Hjärtat funderar på om de e bittra för att Sverige slog dem i fotbollsmatchen? De e nämligen engelsmän, dessa GKN-gubbar..
Men, skämtåsido, han kan faktiskt bli arbetslös inom kort..
Inte coolt!
Om det så blir så e de jag som får ro hem cashen i denna familjen o gå tillbaka till mitt arbeit!
O visst, ibland saknar jag mina koller så jag dööööör litegrann (speciellt en)!
Men jag hade ju planerat o plugga!
O blir hjärtat arbetslös så får han göra de istället, o då blir jag avis!!
Jag som ÄÄÄÄLSKAR skolan!
Så i rent egoistiska tankar så hoppas jag att han får behålla sitt jobb..
Men oxå lite för hans skull, för trot eller ej, men han gillar faktiskt sitt jobb! Hehe..
Han blev lite butter på fredagseftermiddagen, men sken upp så fort han fick se att På spåret börjar nästa fredag!
Thank U, På spåret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar