Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 18 november 2012

EN vecka kvar!

Så mycket som händer om en vecka känner jag!
Först: mina två slutprov e gjorda, och förhoppningsvis blir jag godkänd o e klar me skolan inför jul!
Sen: jag får reda på mitt resultat på högskoleprovet!
Och: vi ska äntligen få till de så att säga! Brölle-natt på Ronnums herrgård nalkas!
O sen har jag fem tradera-annonser som går ut om en vecka, så har jag tur kan jag ha tjänat lite pengar då oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar