Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 21 oktober 2012

ORD!

För tio år sen på hösten gjorde jag högskoleprovet.. På lördag, PAW PAW, smäller de till igen!
För tio år sen var matten (skräll) och ordförståelse mina svaga sidor..
Nu övas det här! Förra högskoleprovet ligger uppe på datorn!
Matten skiter ju sig (som väntat) i kvadrat, men ordförståelsen!!
Jag e helt me på den nu!
I all min trötthet drog jag till me 13 av 20 rätt (o de två sista felen skyller jag på min make som va tvungen o vända sig om i soffan o börja prata me mig o stressa mig till det)!
Jag känner mig starkare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar