Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 23 oktober 2012

Det gled..

Vi va ju o titta på huset jag hade förälskat mig i igår!
Vart väl inte fullt lika förälskad när vi va där, men de hade klart en hel del fördelar, och jag hade definitivt kunnat tänka mig att bo där!
Men, hur fort får de gå egentligen? Redan idag har det glidit oss ur händerna (prismässigt asså)!
Vi som inte ens hunnit diskutera färdigt om vi ville lägga ett bud eller ej!!
Nä, vi får vänta på nästa dröm tror jag bestämt!

Men i alla fall!
På torsdag kommer mäklaren och värderar våran lägenhet (städa, städa, stäääääda!!!) o de ska bli suuuperspännande!
OCH så ska vi gå på en visning till! Kanske inte nåt drömhus, men de e alltid trevligt att kolla på hus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar