Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 21 oktober 2012

Barnvakt?

Vi har blivit bjudna på en inflyttningsfest, ett 2*30årskalas OCH så ska vi "fira" bröllopsnatt!
Mycke skojjigheter nu!
Tyvärr har vi inte blivit begåvade me så värst många barnvakter..
Vi har en som kan barnvakta över natten, och det är barnens farmor..
Hon har gått med på bröllopsnatten!
Men sen antar jag att hon vill ha ett eget liv oxå, vilket innebär att vi antagligen får välja våra barnvaktstillfällen väl!
Därför missar vi nog en massa kul i höst/vinter..
Men va gör de egentligen?
De allra bästa e ju att va hemma me våra underbara barn!
Och kanske en sovmorron då o då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar