Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 13 augusti 2012

Skooooolan!

Vet ni, att jag älskar skolan!?!? Har alltid gjort, kommer alltid göra!
Känner man sig inte lite extra viktig när man går runt med sina anteckningsböcker, skolböcker och stiftpennor i väskan?
Jag kände i alla fall så idag!
Jag har nämligen vart på skolan idag, med ett sprillans nytt A4-block, stiftpenna OCH bläckpenna i min väska, och köpt KURSLITTERATUR! Jag ska läsa lite på min mamma-ledighet under hösten tänkte jag.. Matte och naturkunskap..
Och sen får vi väl se vart resan bär..
I alla fall! Im in lööööööv with my new naturkunskap-bok! (den var värd varenda liten sur krona)
Matten.. Not so mutch.. Tur jag e gift med ett matte-geni!
Skolan, skolan, som jag längtat efter dig!
Imorn kväll har jag min första lektion, efter en dag på Emaus med barn o hästar o hela baletten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar