Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 25 juli 2012

Misslyckat..

Har jag fått galna kosjukan? Tyfus? Mässling? Eller vad har jag fått? 
Oj, nej, det vart bara en väldigt misslyckad spraytan.. (som jag betalat 350 spänn för, men de drabbar la ingen fattig, eller????)

Tuuuuur som FAN att jag testade en gång innan (tack för tipset älskling) och inte bara körde på spraytan två dagar innan bröllet som jag hade tänkt!
Nu ser jag ut som en sketen fläcksjuk människa som misslyckats med sin brun-utan-sol-insmörjning!

Vad gör jag? Solar solarie, solar varma sommarsolen och smörjer mig varje dag med Dove bronzing creme!
OCH! Gud, jag pratar inte så ofta med dig, men om du hör mig nu så kan du väl ta bort fläckarna till min bröllopsdag? :)




1 kommentar:

  1. Detta får du klaga på!! Så du får tillbaka pengarna.

    SvaraRadera