Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 25 juli 2012

Guldpengar.se

Jag fick mig en rejäl urladdning förut när jag skällde ut dendär jävla bruden i kundservice på Guldpengar.se! Vilket JÄVLA lurendrejeriföretag!!
Vi ska sälja lite guld hade vi tänkt.. Vi har fått tre gamla ringar att sälja för att betala min vigselring med.. 
Efter noggrann efterforskning verkade Guldpengar.se ha det högsta priset för 18 karats guld att erbjuda med deras kampanjpris.
Jag ringde dem i måndags för att fråga hur man gör för att ta del av deras kampanjpris, som var 100 kr per gram högre än det vanliga guldpriset.
Hon svarade att hon skulle skicka mig ett paket med svarskuvert mm direkt, det skulle dyka upp i min brevlåda idag och jag skulle omedelbart lägga i mina ringar och lämna dem hos närmaste postombud senare idag, med rekommenderat brev så att de skulle ha ringarna imorgon.
Okej, svarade jag, för jag har redan läst alla villkor och hade bara kunnat göra som hon sa.
Om deras brev hade dykt upp.....
Nu kom det inte idag, så jag ringde och frågade hur man gör då? Eftersom de missat att skicka det till mig.
Hon svarade att då kan vi inte få ta del av deras kampanj, för de hade skickat paketet till mig i måndags, så det måste kommit bort med posten..
Eh? Svarade jag... Följt av en lååååång harang om vilket jävla lurendrejeri-företag de är!
Skylla på posten? Jävla skitsnack!
Vad skulle jag vinna på att ljuga för dig? frågade hon.. 100 KRONOR GRAMMET!!!
Det slutade med att hon klickade mig! (hahahaha)

Senare pratade jag med min granne som jobbar på posten, och som jobbat där i många herrans år, och han sa att ett brev som skickas som rekommenderat kommer bort ungefär var tionde år!

Ja, så jag vill bara lassa en massa skit och svartmåla företaget som försöker svartmåla posten, alltså Guldpengar.se! Passa er för dem!

1 kommentar:

  1. När du hittar ett bra företag så hojta. jag ska också sälja lite :-)

    SvaraRadera