Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 25 juli 2012

Plantering!

Mitt i all bröllopspanik begav jag mig idag till blomsterlandet och köpte lite blommor och jord!
Blommor att pynta vår kala framsida med och jord för att plantera hallonbjörnbärsplantorna som jag fick av min kära granne igår!
Grannar är bra att ha, just den grannen är helt fantastiskt bra att ha! Thanx!
Får väl se om den tar sig bara..
 Nu sitter de i jorden, och imorn har grannen även lovat mig några jordgubbsskott! Mmmmm, jordgubbar!
Blomsterlandet-shopping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar