Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 23 juli 2012

Feeling dirty!

Idag har vart ännu en fullspäckad dag!
Först gick vi till stan och kollade in vår bröllopsfest-lokal en gång till.. Lite dubbelcheck av diverse saker!
Sen handlade vi lite småpryttel på Bokia och SEN, sen hämtade vi ringarna!!!! :)
Efter det gick vi till blomteraffären och beställde brudbukett och blommor..
Och sen blev klockan så mycke, så vi fick ta en sväng in på Ritz på vägen hem och käka lite lunch..

Nu har jag spray-tannat mig!
Hmmm.. Än så länge ser jag mest skiten ut.. Och jag känner mig rätt skiten också..
Men det värsta e att jag inte får duscha förrän imorn, och inte tvätta händerna på minst fyra timmar.. Alltså kommer jag att vara sketen också!
Men imorn hoppas jag att resultatet är fantastiskt, efter duschen!
Imorn ska vi nog prova brölle-frisyren också!

Mycket, MYCKET brölle nu.. Snart dags för sjutton!!! 

Daftöland var kanoners förresten! Lill-tjockis hann med både bada i ute-bassäng premiär och bada i havet premiär!
Mycket sol, härligt sällskap, lek, bad och rödvin.. Fin helg med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar