Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 15 maj 2012

Komplimang..

Man har fått en liten komplimang för sin blogg (tack) och man blir så glad så man nästan spricker!!
Men också: THE PRESSURE!!
När man vet att folk läser, så måste man ju skriva roliga saker också! 

Denna veckan är det brist på roligheter tror jag.. Stressad vecka när Hjärtat jobbar förmiddag.. 
Det är till att underhålla den lilla tjockisen på dagarna, sen är det middag på eftermiddagen och sen ska man gå och lägga sig igen, typ!

Ikväll e de dags för min tredje get running-run!
Tänk om man inte vore så rädd på för att springa i motionsspåret bara.. 
Höll på att kissa på min sist gång, när en liten hjort stod ute på fältet och tittade på mig.. Vad är jag rädd för liksom? Bambi??

Ja, jag gillar ju inte djur alls, just för att jag inte vet var jag har dem! Till och med våran lilla hamster Mysan tycker jag e läskig ibland, för jag har ingen aning om vad hon tänker.. Eller kan hamstrar tänka överhuvudtaget??
Vem vet..?

Nä, dags att väcka barn nummer två.. Skoltajm snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar