Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 14 maj 2012

Phone-less!

Det känns som jag har kommit hem från sjukhus, efter en längre tid!
Jag har varit utan telefon i ett par dagar.. Den bara dog, och ville inte komma tillbaka!
Men när Hjärtat gjorde en insatts så kom den tillslut tillbaka, något söndertrasad..
Alla mina bilder är borta! Alla mina kontakter är borta! Och alla mina appar är borta!
Bara att börja om från början igen! (efter att man gråtit en hel del över bilderna)

Men lite roligt är det allt också! Man har blivit uppdaterad till IOS5, och plötsligt känns de som man har en HELT NY telefon!
Och rensningen bland kontakterna kanske inte var så dum ändå!
Jag tänker att de som vill att jag ska ha deras nummer, de hör av sig! Och de som inte vill det, dem hittar jag på eniro! Hähähähä!!

Gjorde min andra run igår, med min Get running-app! Uh, Oh, vad ont jag har i baksidan! LÅÅÅÅÅREN!!! 

Nu är det snart dags att gå till skolan!
Tjockisen väckte vid 4 i morse! Han låg och bajjade i sin säng.. Ärligt talat! Vad har han för tider egentligen?? Kan han inte skita på dagen!?! Hehe..

1 kommentar:

  1. Hej! Råka halka in på din blogg! Ville bara vilken rolig och skön blogg/personlighet du verkar ha! Jag kommer följa din blogg i fortsättningen med! 

    SvaraRadera