Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 17 april 2012

Nåt fel!

Jag tror de e nåt fel på min unge! Han somnar inte! Alltså på dessa standardställen som i bilen o vagnen! I bilen somnar han absolut inte, hur långt man än kör! Va e felet liksom? De ska ju ALLA barn göra! Men de kvittar hur långt vi kör! Han kan somna när vi går ur bilen istället.. O vagnen!? Hallå eller?? Där kan han visserligen somna, men de krävs nästan en timmes promenad innan han ger upp! Då undrar man! E de nåt fel på min onge elle?

1 kommentar: