Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 16 april 2012

Phuuuuuu.....

 Shit, vilken vecka det har varit!
Först var ju tjockis sjuk, och jag slutade andas ett tag..
Men nu är han friskis, och jag kan pusta uuuuut!

I fredags vart det en hektisk dag!
Först var jag på Intervju (igen).. Blev grillad av en mycket trevlig man i medelåldern sådär på fredag förmiddag! Trevligt, trevligt!
Jobbet är på Volvo aero! Hehe.. 
Men, vi får väl se.. Detta var ett bemanningsföretag, som kommer välja ut två kandidater som de presenterar för företaget, som sen ska välja en..
Först får vi väl se om jag blir en av de två!
Och sen får vi se om ekonomin tillåter att jag börjar jobba och pappa flint går hem på pappa-ledigt!

Efter det åt jag suuuuuushiiiii med bästejobbisen! Fifan va längesen jag åt sushi! Gudomligt gott var det! 
Sen gjorde väl sällskapet sitt!

På kvällen var det sedan 7-årsdisco, så hela dagen kunde sammanfattas som stressig!
Kolla namnskyltarna vi påtade ihop!
De vart mycket uppskattade! (hann klistra på en lite guldkant på dem också, innan de placerades ut på bordet)

På lördagen fick vi åka och införskaffa lite kläder till knorris!
Herreguuuud va han växer! Alla kläder e för trånga!
På kvällen var det konsert som gällde för älsklingen och storasyster! Eric Saade! Mohahahahaha!!!! Storasyster ÄLSKADE det! Men hjärtat hade kanske valt en annan lördagsunderhållning (säger han i alla fall)..
Jag och knorren stannade hemma och myste!

Söndag, härliga söndag! 
Äntligen fick vi oss en promenad! Vi har inte vart ute och gått på jag vet inte huuuur länge!! E jag en kass mamma då??
Hur som haver, så blev den också stressig och försvann på ett nafs! How???

Nu e de måndag igen och påsklovet är över!
Hjärtat jobbar förmiddag och jag och knorren har hela dagarna för oss själva! Mys och gos hela veckan lång!
Viggo, tuffast i världen!

Eftersom han e sex månader imorn, så började vi med Gonatt-välling igår..
Och jag vet inte om det var den som gjorde det, men höööör och hääääpna! Jag vaknade av klockan i morse, 06.30! Fatta att få sova så länge! Lyx, lyx, lyx!

Man älskar gonatt-vällingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar