Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 30 april 2012

Klockan är 7 och dehär är ekot!

Nej, det är det ju inte!
Men det ekar tomt mellan inläggen här..
Va händer? Tiden räcker inte tiiiiiill!!

6-månaderskontrollen gick bra!
Tjockisen hade inte lagt på sig så mycket i vikt, men vuxit 2 centimeter.. Nu stämmer kurvorna bättre överens! Hehe..
Och skorven som han har, är inte skorv.. Hmmm..? Utan torrexem eller något sånt..
Nu har man smörjt och smörjt som en galning med en annan salva istället, och vipps! Så var "skorven" borta!
Min lilla älskling börjar få hååååår!
Vitt, fjunigt gullefjunshår, precis som hans pappa hade de få åren innan han tappade det! Hähä!
Får se hur länge korven får behålla sitt..

Annars har vi mest vart ute på filten och njutit av solen nu när den har kikat fram! Uuuuuunderbart!

Åh, faaaaan!
Jag trodde jag skulle komma undan med promenad på Vårruset eftersom jag skulle få medicin samma dag.. Visar sig nu att jag trott fel dag, så vårruset är ju dagen innan medicin..
Helvete!
Var är min ursäkt? Ingenstans.. Hur ska jag orka? Jag kommer döööööö!!
Måste ut o springa ikväll!

2 kommentarer:

  1. Vi kan dö tillsammans. Jag är fullständigt ur fas. /Latmask_80

    SvaraRadera
  2. Jag kommer också dö dööödens döööd mef mina rökarlungor!!!

    SvaraRadera