Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 26 april 2012

Avslutning babysim..

Idag är sista gången på babysimmet, så vi MÅSTE ju gå dit!
Men jag ORKAR INTE!!

Tjockisen vaknade kl 01.04 inatt, och låg och pratade i sin säng.. Ehhh, what?? 
Jag fick ta över honom till mig och tvinga stackarn att somna om..
Och sen vaknade han vid fyra-tiden igen och höll på o bråka med mig i sängen istället..
Jag stod ut till fem ungefär, sen gick vi upp o åt frukost och läste lite Alfons..

Nu ska jag snart cykla med storasyster till skolan..
Tjockisen somnade precis om! Det hade jag också velat göra..

Men nä! Nu e de skolavlämning o sen ska här ätas gröt innan vi måste stressa iväg som idioter till badhuset för babysim!
Ögera går i körs!

Halv två idag ska vi på halvårskontroll på BVC också.. 
Shiiiit, va spännande! Får se om han fortsätter och tjocka sig på samma sätt, trots sin lilla mat-svacka som han hade i samband med den dumma förkylningen..
Det känns i mina armar att han växer på alla håll o kanter i alla fall! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar