Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 21 april 2012

Ett litet deppinlägg..

Alltså! Detta har varit en riktig myslördag! Vi har gjort...ingenting! Typ.. Rensat lite i förrådet, grillat lite, busat en massa me knorren! Nu sover han, o jag o hjärtat har heeeela kvällen för oss själva! Tyvärr finns det de i min omgivning som jag bryr mig otroligt mycket om som har det jobbigt nu, o de gnager i mitt huvud o mitt hjärta.. Men trots lite huvudbry så ska vi myyyyysa på, för de vet jag knappt när vi gjorde senast! Ha en härlig lördagskväll alla mina fina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar