Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 24 april 2012

Mitt liv i en liten box!

Då hjärtats farmor gått bort så håller hans pappa på och rensar och städar ur huset.. Detta innebär att han då och då kommer till oss med en låda eller tre av diverse prylar..
Supersnällt, verkligen!
Men det är somså att redan innan dessa leveranser, så hade vi börjat bygga på hög här hemma, eftersom vi utnyttjar varenda litet skrymsle till max!

Detta ledde således till att vi fick börja rensa i förrådet (vilket i o för sig var vääääldigt välbehövligt)!
Herregud va mycke skit jag har samlat på mig!
Idag var jag på tippen och kastade två sopsäckar och två bananlådor, och ännu mer finns att slänga!

Jag har nu bestämt vad jag vill spara (fick motvilligt ge ifrån mig filmen Arvingarna - the story och kasta i den stora svarta säcken) och det fick plats i en liten låda! Guuuud så skönt att bli av med den andra skiten!
Nu finns det minsann plats för några bananlådor till därute i förrådet! Hähähähähä...

2 kommentarer:

  1. Slängde du Arvingarna??? Är du inte klok?? :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha!!!! Jag tänkte faktiskt på dig Christina, när jag såg den! :)

    SvaraRadera