Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 9 april 2012

En unge i minuten, USA..

Här sitter jag o grinar till En unge i minuten, USA! Shit, jag får flashbacks! Det är en tjej som har en mycket liknande förlossning som min o plötsligt inser jag hur min älskling måste känt det när allt ballade ur o han bara stod brevid o inte kunde göra nåt! Uuuuh!! OM Viggo får ett mindre syskon nån gång så ska jag FAN inte ha den jävla Britt-inger till barnmorska, o de ska FAN bli en fin o normal förlossning! Så de så!! Knorris e superförkyld.. Vi har fått en tid på vårdcentralen kl 18.15.. Hoppas de kan lugna den hispiga mamman litegrann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar