Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 25 april 2012

Delad känsla!

Jag var på intervju nummer två idag..
Det stod mellan mig och en tjej till..
När jag var där kändes det superbra, och jag tänkte att detta kan vara ett jobb jag kommer gilla!
Och avståndet! Cykelavstånd till mitt jobb liksom! Fabulous!

När jag kom hem pratade vi lite kring hur vi skulle lägga upp det, OM jag skulle få det, eftersom det skulle tillsättas ganska snart..
Och när man pratar om sånt, så målar man upp en bild, och plötsligt så har man i tanken redan börjat jobba där liksom!
Och sen ringer han och säger att de valde den andra tjejen, för hon hade en massa erfarenhet inom industri eftersom hon tidigare varit anställd på Saab..

Konstiga konstiga känslan kommer nu!
Såååå besviken liksom!
Men samtidigt så hade jag ju lite ångest innan.. För man vill ju inte jobba hela sommaren! Det är ju nu tiden kommer då man VILL vara ledig..
Och så kan jag ju inte få nog av att pussa och snusa på min lilla tjockis, så jag vet inte om jag hade klarat att åka ifrån honom varje dag.. 

Ja, men brukar säga att smaken är som baken, delad! Men idag är det känslan som är som baken!
Spread, skulle man kunna säga.. Hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar