Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 22 mars 2012

Trollhättan!

Idag rullade Ola fram Trollhättan på rouletten på Rix MorronZoo! 
Nästan så att jag hade velat ringa o tävla! Men... 
1: jag e mamma-ledig o går på LCHF-diet vilket innebär att jag e dubbeldum, o man vill ju inte förlora för sin stan 
2: jag ska snart väcka ett barn som ska (men antagligen inte vill) till skolan.. 
 Jag håller istället tummarna för den som ställer upp för vår stad! 
 Hoppas hoppas jag hinner lyssna o att de e nån jag känner till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar