Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 23 mars 2012

Varm...

Man blir lite varm i hjärtat när man går in i älsklingens datarum och hittar detta skrivet på väggen! 

Ibland e han för goooooo!  

Men vissa frågor kommer ju självklart upp vid sådana här tillfällen..
1: får man verkligen rita på väggen? Jaaaa, när man skriver sånna fina saker så får man!
2: har han skrivit det för längesen precis vid dammsugaren för att kolla hur lång tid det tar innan jag upptäcker det och alltså hämtar ut dammsugaren?
Den som lever får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar