Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 21 mars 2012

Sugisarna!

Jag har ju glömt att berätta! 
Sug-in-strumpisarna gjorde vad paketet lovade! Man blev smaaaaaal!
Plötsligt undrar jag..? Ska jag fortsätta med dieten, eller ska jag flytta in i mina suck-it-in-strumpisar?
När jag visade mig i dem för hjärtat så frågade han:
Men, var tar allt vägen???

Hahahahaha!!! Han är så smidig och goooooo (not)!

Men ärligt talat så undrar jag lite själv var allt tar vägen..?
Fast vad spelar det för roll? Man blev ju smaaaaaal!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar