Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 15 februari 2012

Sockersuget..

Det sägs att man efter två veckor inte känner av något sockersug längre.. Hmmm.. Såhär tre dagar in i dieten känns det helt OMÖJLIGT! Men jag litar väl på proffsen och inväntar dagen utan sug..
Funderar lite på dethär med nikotinsuget då.. Det måste ju vara nåt helt annat!?!?! Ett helt år senare vill jag nästan börja gråta av avundsjuka varje gång jag ser nån röka en cigg.. Konstant röksugen..


Jaja.. Det var inte det vi skulle prata om nu..
Tur som satan att det finns 70% choklad, och att man får äta den!! Det är nämligen inte alltid man vill ta sig en bit av brieosten, även om det är något av det godaste som finns!
Till middag idag blev det biffar med fiberhusk och keso i, grädd- och ostsås och en jättegrön sallad till det (babyspenat, ruccola, sockerärtor och gurka)! Mmmm, det var gott!
Idag ska jag minsann äta kvällsmat också! Finncrisp med tonfiskröra på, och så hallonte såklart! Har fallit in lööööv i hallontet!!

Vägde mig idag.. Okej, jag skulle inte göra det! Tre dagar in liksom!? Hehe.. Men jag ville bara kolla att jag inte GÅR UPP i vikt.. Jag menar, lite så känns det ju, när jag äter gräddsåser dagarna i ända.. Men nej! 
-1,3 kg visade vågen! Tjoho!!

Imorn ska jag sätta in en spiral.. Kanske a bit to much information för dig.. Haha! To late! Nu vet du! 
Jag är lite rädd nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar