Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 15 februari 2012

Barnmott.

Vi var på barnmott. igår, eftersom lillskiten har varit förkyld så nedrans länge! Ja, de vägde honom (han lever upp till sitt smeknamn Lill-tjockis!) tog tempen o tittade i öron o mun typ.. O sen kom de en dum, dum sköterska o stack honom i fingret! Själva sticket gick väl bra, men sen när hon mjölkade ut hur mycke blod som helst ur de stackars fingret så va de inte så roligt längre! :( Men men.. De va snabbt över, o fisen är inte mer sjuk än att han har en låååångdragen, tråkig förkylning..
 Våren, kom nu!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar