Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 3 februari 2012

Kluven..

Vi har blivit utbjudna på lokal, hjärtat och jag!
Man kan väl minst sagt säga att jag känner mig kluven inför detta faktum..
Å ena sidan så vill jag det sååååå mycket! Minns knappt när jag och hjärtat gjorde något själva, i vuxet sällskap senast.. Tror bestämt det var i somras, när vi var ute och käkade middag i Uddevalla..
Sen skulle vi gått på bio i oktober, men det tyckte inte Viggo om, så han såg till att sätta igång den så kallade latensfasen, och jag var inte alls sugen på varken bio, mat eller ens umgänge!
Men å andra sidan så saknar jag ju ihjäl mig efter min lille korv när jag bara åker o handlar utan honom..
Hur kul kommer det att bli liksom? Om man bara saknar ihjäl sig och vill hem?
Han e ju så liiiiiten än!
Hehe.. Ja, vi får se när torsdagen kommer, om vi är på Olearys och löser sportquiz (?) eller om vi e hemma och gosar med den lilla knodden!
O just de ja! Man måste ju ha en barnvakt också! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar