Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 3 februari 2012

Oh, the glorious days!

Ikväll har jag och Viggo Mamma-Viggo-tid! Eller det blir väl mer mamma tid kanske, eftersom korven brukar somna vid sju, halv åtta nuförtiden!
Pappa jobbar och storasyrran e hos farmor, minsann!
Mamma har laddat med vindruvor och micropoppcorn, och så finns det nog en skvätt vin kvar i den gamla bag-in-boxen! Wooohoo! Fest! :)

Men det var egentligen inte det som var The glorious days, även om det är väldigt mysigt såklart!
Nä, det är ju så att Melodifestivalen drar igång imorn! 
Tjohooo! Man älskar februari lite, för att detta event är ett återkommande skoj då! Fyra (fem, sex?) lördagar framöver kommer man sitta klistrad framför SVT från och med imorgon, och man kommer njuuuuuta av all härlig musik och glamour!
Imorn drar man igång med artister som Torsten Flink och Sean Banan! Hög klass, som vanligt! Hehe..
Okej, det kanske inte var de bästa artisterna, men jag tycker ändå att Melodifestivalen är ett njutningsfullt program!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar