Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 4 februari 2012

Pinsamt del 2!

Jag fick ett mycket efterlängtat presentkort på en 75 minuters ansiktsbehandling av min älskling på min födelsedag..
Bara två dagar senare ringde jag mycket exalterad och bokade en tid! 
Guuud så skönt!
Problemet är bara nu, att jag inte hittar presentkortet.. 
Hallååå!?!?!?! Hur j*vla klantig får man vara egentligen?? Man får ju inte annat än o skämmas nu för tiden!
Har vänt upp och ner på halva lägenheten tycker jag, men hittar det verkligen inte! Och så har jag ju städat ut pappersinsamlingen hyffsat nyligen (något jag annars gör alltför sällan).. Min magkänsla säger att det åkte med där..
Och den magkänslan gör att jag vill gråta litegrann..

Nä, nu ska jag och min dallriga mage smälla i oss en Big Mac! Det är ju trotts allt lördag..
Det går bra nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar