Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 27 februari 2012

Intervju avklarad!

Phew!
Då har man vart på intervju då!
Kändes som jag ägde, faktiskt! Men jag har ju haft fel förr!!
Sist gång jag va på intervju var jag så svettig att jag mådde illa efteråt, och tröstade mig med tanken att jag aldrig kommer träffa dessa killar igen!
Det ska tilläggas att hela intervjun var på engelska!
Det jobbet fick jag, och jag har träffat de killarna många, många gånger efter den intervjun, och jag har även fått positiv feedback!
Jag var först ut, och VDn (som var en av dem som intervjuade mig) har sagt att han tänkte: Om alla e som denhär tjejen så e vi hemma!
Haha! Tänk vad man kan tänka olika! :)

Jaja.. Nästa vecka vet jag om dagens intervjuare tycker samma som jag, eller ej! Alla vill ju såklart ha olika människor också!
Och får jag jobbet så måste vi sen ta ställning till om jag ska ta det eller ej!
Men det är ett senare bekymmer...

Nu sover båda barnen och jag sträcker ut mig på soffan en stund..

Imorn ska jag o Viggo på babymassage! Hope he likes it!

1 kommentar: