Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 27 februari 2012

Måndag = invägning!

Idag tänkte man att man skulle ha nått sitt första delmål och att man skulle få unna sig en fruktsallad! Men icke! Vågen visar minus, men inte fullt så mycket, tyvärr.. -0,8 kg sen förra veckan! Sammanlagt: -2,8 kg då! O måtten vet jag inte hur jag fick till förra veckan, men där va ingen förändring i alla fall.. Men en sak som e positiv är att jag nu kommit ner på idealvikt på mitt Wii i alla fall! Tror ni de har vart deprimerande elle? Varje gång jag vägt mig tidigare så har gubben på tvn gråtit o de har blinkat: over weight! Nu hoppar den o e jätteglad! Men, idealvikten sträcker sig ganska långt och jag är ännu i toppen av rutan.. Drygt 8 kg kvar till min egen idealvikt! Sakta men säkert, sakta men säkert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar