Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 26 februari 2012

Skrattar högt!

Jag har ju glömt att berätta att min lilla älskling skrattar högt! Först gjorde han det bara när pappa pussade honom på magen o antagligen killade honom med sin skäggstubb! Behöver jag berätta att jag var något avis?? Men idag! IDAG! Han skrattade högt när jag busade med honom o mufflade lite på hans mage oxå! Han har det mest underbara skrattet jag någonsin hört! Jag kan inte få nog av det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar