Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 25 januari 2012

Önskar mig..

Denhär!
Kolla in denhär beskrivningen:

Bakmaskin Breadbaker Inox – vakna till doften av nybakat färskt bröd!
Praktisk helautomatisk bakmaskin med 12 program. Gräddningsgraden är inställbar i tre nivåer; ljust, medium eller mörkt. Du kan välja mellan två olika brödstorlekar, cirka 750 eller 900 gram.
Maskinen knådar, jäser och gräddar, samt håller brödet varmt i 60 minuter efter det är färdiggräddat.
Med 13 timmars timer kan du förprogrammera bakningen och brödet blir färdigt precis på minuten. Brödformen med handtag är löstagbar och lätt att rengöra tacka vare non-stick-beläggningen.
Bakmaskinen i rostfritt stål/svart har stabilt bärhandtag och lock med fönster. Mätmått och stor receptsamling inklusive tips och recept för glutenfritt bröd medföljer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar