Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 24 januari 2012

Ledsen..

Nu är jag ledsen.. Jag sörjer min bästa vän: cigaretten! Så mycket att jag på riktigt har en klump i halsen o brännande tårar bakom ögonlocken.. Varför just nu? För jag tittar mig i spegeln o ser ett fetto, och mår fruktansvärt dåligt över det! Två sekunder senare tänker jag att jag ska ta mig en kopp te.. O så några digistivekex till det, för jag e sååå sugen på nåt (cigg)! Alltså! Jag tycker att jag ät ett fetto, men kam inte låta bli o äta en massa onyttigheter, bara för jag är så röksugen.. JAG VILL HA CIGARETTER, NUUUUU!! Men det får jag inte.. Därför är jag ledsen.. Men jag är glad över min urfrostade frys i alla fall!

1 kommentar:

  1. KÄMPA.... De är inte bra...
    TRUST me... jag har lyckats och nu luktar de bara pest och pina.
    OCH de gör inte bara din hälsa sämre, de kommer att försämra resultaten av din träning...
    Kommer suget, borsta tänderna...
    Ät selleri...
    se till att ha grönsaker hemma att gnaga på.
    DU klarar det... jag vet det...!!!

    KRAM

    SvaraRadera