Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 25 januari 2012

Morgongåva!

Inte som i "dagen efter man har gift sig-morgongåva".. 
Men nästan lika bra!
Min man hoppade över att äta frukost innan jobbet idag.. Han fixade frukost till mig istället, som min supergoa bonusdotter sedan serverade mig, ihop med skönsång! Och så fick jag fin-choklad också! 
Vilken härlig start på min födelsedag!

Tack, underbara familj!

Efter att vi lämnat storasyster på skolan så gick jag och Viggo till Jätten och handlade godsaker! 
Det blir smörgåstårta till middag idag! Och Budapestlängd till efterrätt! Mmmmumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar