Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 1 januari 2012

Nytt år!

Wohoooo! Ännu ett nyår äro avklarat!
Alltid lika trevligt att fira nyår minsann! Detta nyåret firades hemma hos våra kära vänner Mikael o Christine med tre-rätters, buzz, partyhattar o en nedrans massa raketer!
Lilla tjockekorven stensomnade vid nio-tiden o sov sig igenom alla raketer och annat oljud.. På tolvslaget fick jag en flyktig puss av min stora älskling som sen sprang iväg med lycklig blick mot raketerna!
Själv stod jag kvar, mycket lägligt bredvid en rökare! O då fick man sig visst ett par bloss!
Hmmm.. Blandade känslor.. Såååå gott o svinäckligt på samma gång.. Snurrig i huvet som attans o världens dåligaste samvete inför Lill-fisen för att man luktar cigarettrök.. Uh, denna rökning säger jag bara!
Två nyårsbloss blev de.. Sen får vi väl se hur de blir i framtiden..
2011 har varit ett mixat år.. Den största händelsen i mitt liv har ägt rum, nämligen att bli gravid o att få barn! Uuunderbart!
Men oxå har det varit väldigt mycket motgångar.. Det får allt räcka med sånt nu!
Förutom just lilla tjockekorv-biten så får 2012 bli ett bättre år!
Skål för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar