Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 29 december 2011

Tjockis!

Fifaaaaaan!!!
Man tappade en massa vikt av bara farten när man hade fått barn! Mycket försvann ju direkt såklart, och resten försvann mitt i all stress och depression över att saker och ting inte fungerade som det var tänkt!
Nu, när jag har börjat få ordning på mitt liv igen och jag har börjat älska mat och allt som är fett igen, så har jag GÅTT UPP I VIKT!!
Fifan säger jag bara! Vägde mig på mitt wii nu, och sen sist gång jag vägde mig, vilket var för 23 dagar sen, så har jag GÅTT UPP 3 kilo!!
O nu e hjärtat iväg o handlar ost och grejjer som vi ska äta ikväll.. Jag vet att jag inte kommer kunna hålla mig.. Men jag har lite ångest över det känner jag..

Okej, jag vet nu vad årets nyårslöfte blir i alla fall!!

Fiiiiiifaaaaaan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar