Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 26 januari 2012

Födelsedagen..

..var ju helt fantastisk!
Fick en massa härliga gratulationer av mina goa vänner och en massa fina presenter av min allra käraste! Bland annat ett par iphone-vantar! Hehe..
Ja, jag fick faktiskt allt jag hade önskat mig, utom en mascara.. Men jag fick mig ett presentkort, så mascaran ska inhandlas snarast!
Min man älskar mig tror jag minsann! Det känns skönt! Hehe..
Budapestlängden var annars en alldeles utomordentlig höjdpunkt på dagen! Satan vad gott det äääääär!!!
Och sen avslutade jag min 28:onde födelsedag med fotbad och fotfilning med mitt nya forvårdsset, och så ett glas vitt till det (såklart)!
Ujujuj..
Idag var jag bara tvuuuungen o tvätta lite, för att känna mig mindre bortskämd, o lite mer duktig!

2 kommentarer:

  1. Älska budapestbakelse!!! Härligt att du hade en så mysig födelsedag! Nääär ska du och Viggo komma och hälsa på mig (och sushirestaurangen)? Kram!!

    SvaraRadera
  2. haha de måste man tyvärr ;) men har lärt mig äta mörkt bröd, mums så gott :)

    SvaraRadera