Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 4 januari 2012

Finbesök!

Från Uddevalla! Ah, man kan inte tro att man kan få finbesök därifrån (hähä), men de kan man!
Min lilla barons blivande flickvän baronessan o hennes fina mor har varit här på chokladbollar o promenix!
Som två mysiga, superstressade, mammor va vi ute o gick med våra bebisar som skrek i kapp litegrann! Som tur var kunde ingen av dem spjärna emot gungandet i vagnen särskillt länge, o plötsligt vart vi två mammor me två sovande bebisar som kunde babbla loss hur mycke som helst!
Herreguuuuud va härligt de e när de händer!
Tyvärr va jag tvungen att göda min lille baron.. Annars hade vi nog traskat runt i sandhemsspåret fortfarande!

Älskar lite baronessans sovstil oxå, på vårt hallgolv med halva huvudet inne i skogarderoben typ.. Mycket härlig stil!

Jag har förresten vart redig o bokat dop-datum idag me!
Oh, såå mycket på samma dag!
Time for some sleep!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar