Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 6 december 2011

Farfar!

Min älskling är drogad till max o verkar inte ha några planer på att ta sig ur dimman på bra länge! Han har jätteont trots tunga smärtstillande medel, så han kommer nog belasta Uddevalla sjukhus i ett tag framöver!
Och här står jag, ensam med en 7-veckors o en 6-åring!
What to dooo??
Helt färdig efter alla tretimmarsintervaller för de första! O sen kan jag inte ta me Viggo in i en affär pga rs-risken.. Och duscha? Njaa.. Det hinns inte me! Inte tvätta håret i alla fall..
Så, tack o lov för farfar!! Han kommer till min undsättning imorn! Hjälper till o kör o hämtar på skolan så jag slipper stressa me de, kanske slänger ett getöga på Viggo så jag kan tvätta mitt hår innan de hinner flotta igen totally och handlar till oss så vi slipper svälta ihjäl!
Tack gooode guuud för farfar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar