Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 5 december 2011

Komplikation..

Man stötte på lite komplikationer på operstionsbordet, så ingreppet blev lite större än planerat.. Så nu ligger min älskade älskling kvar på sjukan..
Hur länge? Ingen aning..
Och plötsligt känner man hur skönt man tycker det är att ha honom här hemma.. Bara för att kunna ställa en fråga till ibland.. Eller vad som helst..
Ja, man saknar minsann sin andra hälft när den inte är vid ens sida!
Så nu sitter jag här som en fjortis o har tagit på mig en av hans (använda) college-tröjor o snusar på den! Mmmm, älskade hjärtat! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar