Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 6 december 2011

Andra dagen..

Enligt läkaren så är andra dagen värst, berättade hjärtat för mig i telefonen förut.. Alltså kommer han att må bättre imorgon!!
Thank god!!

Faaaaan va frustrerande det är att inte kunna vara där, vid hans sida och hålla hans hand, när han har det jobbigt!
Det är frustrerande för att jag vill finnas för honom, men också för att jag av egoistiska skäl vill vara där! Jag är ensam utan min andra hälft!
ENSAM! LONLEY!
Och ändå är jag inte själv en endaste sekund längre..
Men satan i gatan.. Såhär ensam som jag känner mig nu har jag nog aldrig kännt mig..
Ego? Jag? Hmmmm.. Litegrann kanske!

Men mest av allt vill jag att mitt älskade hjärta ska svara att han mår lite bättre nästa gång jag pratar med honom! Att han inte har så fruktansvärt ont längre..
Hoppas hoppas hoppas att det blir så!

Svärmor har varit här! Hon passade Viggo medans jag kastade mig till affären, och när jag duschade! Hon är underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar