Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 6 november 2011

Egentid delux!

Jag och Viggo är ensamma hemma!
Resten av familjen är ute på andra äventyr..
Så vad gör man?? Jag sitter i fåtöljen med Viggo sovandes i korgen brevid.. Jag vilade i förmiddags och nu är det ju kvällen, så det är ju snart dags o nana igen.. Måste bara pumpa lite om nån halvtimme!
Känns jättekonstigt! Jag vet inte vad jag ska göra, i en HEL HALVTIMME!!
Jag kan ju alltid sitta och beundra min son när han ligger och sover!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar