Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 6 november 2011

Väga sig!

Jag passade på att väga mig!
Helt oooootroligt! Jag har tappat totalt 13,5 kg sen förlossningen för tre veckor sen, utan att egentligen göra nåt! Och inte nog med det! Den senaste veckan har jag nog ätit godis VARJE dag!
Jag har svårt o tro att det är sant!
Jag är tillbaka nere på inskrivningsvikten på MVC! Nu är det bara 2,5 kg kvar till den vikten som jag kallar för starten! Och sen kan jag iofs tänka mig att tappa sisådär 4-5 kg till.. Men det tar jag då!
Nu känns det som jag är på god väg mot min innan-graviditeten-vikt och det känns underbart!!

Såhär nöjd är man när man är ute och går med sin baby-räser!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar