Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 8 oktober 2011

Tradera-torskad!

Jag blir förbannad!!
Vann en auktion på tradera för två veckor sen, exakt idag! Samma dag som jag vann satte jag över pengar på säljarens konto, eftersom jag ville ha grejjerna så fort som möjligt!
Men.. Två veckor senare.. Fortfarande ingen leverans..
What to do??
Skickade ett mail till honom i onsdags som jag inte fått något svar på.. Betyder detta att jag blivit lurad eller?
Ska jag bara inse att jag inte kommer få nåt?
Eller kan jag via tradera.se få tag på säljaren på nåt annat sätt?
Som tur är handlar det inte om så mycket pengar, men det är ändå störigt! Man gör inte så! Man lurar inte folk på det viset!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar