Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 8 oktober 2011

Storstädning!

Idag har vi storstädat, verkligen! Så fruktansvärt tråkigt, men tyvärr absolut nödvändigt ibland! Och nu när det är gjort är det ju helt underbart!
Ett litet problem bara.. Min kropp klarar inte riktigt av storstädning längre..
Tur som attans då att jag bor ihop med världens mest underbara kille som hjälper mig att städa och sen fixar lunch och efter det ger mig massage!
Och inte nog med det! Nu har jag lagt mig i ett bad!
Känns superbra.. Hemmet är fixat o städat o jag ligger o mjukar upp min stela kropp i badet o de e lördag o vi kan bara slappa, resten av dagen!
Kan tänkas att vi går o köper lite lördagsgodis o nåt att äta till middag sen, men annars blir de nog mest soffmys o film resten av dagen!
Himla skön lördag ändå!
Och så vill jag tacka gudarna för att jag inte löd min svärfars råd om att köpa dusch-kabin, utan höll fast vid att vi banne mig skulle ha badkar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar