Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 30 oktober 2011

Kasta skit..

Jag känner att jag har kastat en massa skit på bb o neonatal o förlossningen på Näl i några av mina senaste inlägg.. Eller det kan tyckas så i alla fall!
Detta kräver en liten rättning!
Jag är less och arg på mig själv för att jag misshandlade min son mer än vanligt vid förlossningen o sen var jag mest lessen o frustrerad över hela situationen över att mitt barn mådde dåligt och att jag inte fick ha honom hos sig..

För egentligen är jag evigt tacksam för att neonatalavdelningen finns! Oerhört glad för att de tog oss under sina vingar med sina grymma kunskaper! Oxå helt sjukt tacksam för det superfina bemötandet som man fick av all personal (utom möjligen en) på alla dessa tre avdelningar!

STORT TACK TILL ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar