Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 20 september 2011

Vattengympa, second time around!

Idag har man vart på mamma-vattengympa igen!
Denna gången fick man komma in den rätta vägen, vilket var väldigt trevligt..
Sen var det en ny tjej (tant) som höll i det idag, och hon var väldigt mycket för att man skulle skapa kontakter i gruppen, typ, eller nåt.. I alla fall.. Man skulle hålla varandra i händerna och gå runt i en ring till exempel.. Flera gånger!
Usch, va jag inte gillar sånna övningar.. När man är i en grupp där ingen känner ingen, och så tvingas man ta i varann! Alldeles för mycket närkontakt för min smak!
Men men.. Jag överlevde väl..
Och sen skulle man även doppa ner huvet under vattnet och sjunga en sång.. Eeeeh, jag hade maskara på mig och var inte alls beredd på det! Men, det var bara att doppa ner huvet och sen försöka torka bort den värsta maskaran som runnit med fingret!
Ah, det gick bra.. Jag var inte ensam om detta problemet..

Annars har jag haft "mensvärk" hela dagen.. Molande, skitjobbig värk.. Trodde det skulle gå över när jag badade varmt, men icke!
Har också en nedrans halsbränna nu.. Hääärligt! Allt på samma gång!
Jäjä.. "Mensvärken" eller förvärkarna som jag tror att det är, är ju väldigt välkomna! Skönt att känna att slutet är nära! Att det börjar närma sig!
Och desto jobbigare slutet är, desto skönare kommer ju förlossningen att kännas! Tror jag i alla fall.. Jag menar, jag längtar redan! :)

Förresten höll bilen framför mig på att köra på en älg på vägen hem! Jag säger bara: jävla vargön!! Där bor det bara en massa älgar och banditer!! (och halva min släkt.. Hähä!)

Nu ska jag lägga mig på soffan och vila ögonen lite.. Satan va trött man är efter en dag med mensvärk och vattengympa!
Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar