Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 20 september 2011

Operation: inreda barnrummet!!

Såhär såg det ut i det blivande barnrummet i morse!
Solen i taket.. (och visst, den är ju änna densamma nu också..) :)
 Molnhörnan..
 Resten-av-alla-grejjer-hörnan!
Nu har det kommit upp lite djur!
Och här me..
O här kan man mäta sig på trädet om man känner för det! :)
Mindre bra vägg.. Men den får va sån sålänge, tills jag kommer på nåt bättre!
Annars har jag mensvärk så det står mig ända upp i halsen idag! Förvärk?? I så fall GILLAS det!
Ska på mamma-vattengympa i eftermiddag.. Mindre sugen på det med värken.. Men, jag misstänker att det är rätt skönt när jag väl är i bassängen, så jag ska allt pallra mig dit!
Nu ska jag åka och plocka ut ännu ett fynd från tradera! Wohooo! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar